Sitemize hoş geldiniz.
Lütfen giriş yapınız ya da üye olunuz.

WoD Yönetimi.
Whisper of Death RPG
Sitemize hoş geldiniz.
Lütfen giriş yapınız ya da üye olunuz.

WoD Yönetimi.
Whisper of Death RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AnasayfaKapıLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Interview with the Vampire - Kurgu I

Aşağa gitmek 
+4
Krystelle Bartoloměj
Jean
Alfonso Salmeron
Alyssha Cassidy Malfoy
8 posters
YazarMesaj
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Alyssha Cassidy Malfoy

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 827
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue100/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (100/100)

Interview with the Vampire - Kurgu I Empty
MesajKonu: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 5:44 am

Interview with the Vampire - Kurgu I 9lu8x
    K U R G U
    Bir mektup, belirli bir saat, belirli bir yer. Kimden geldiği belirsiz... Sadece tek bir cümle. Gel ve istediğin cevabı al. 17 Kasım, Issız Sahil. Mektubun gittiği kişi sıradan biri değildi. Mektup 'sadece birine' değildi. Birbiriyle alakasız, farklı soruları olan insanlaraydı. Kimi karanlık lanet Xealsialardan haberdar, kimi kendi sorularıyla boğuşan büyücüler.
    Gelen mektup neler getirecekti kimse bilmiyordu. Ancak; her şey şimdi başlıyordu!

1. Mektubu yollayan kişi, vampir lady. Ophelia Anton.
    2. Xealsialardan habersiz, kendi hayatındaki büyük bir sırrın çözüleceğine inanan bir öğrenci. Meraklı, zeki. Primorse De Luna
    3. Gölgeler hakkında önemli bir bilgi kazanacağına inanan, bu sırrı bilen nadir kişilerden biri. { Xealsialar hakkında yalnızca birkaç Hogwarts öğrencisi, Milites Solis, Bakanlık üst yetkilileri, profesörler bilgi sahibidir. Yani bu rütbelerden herhangi biri. } Xaviera Schnëider
    4. Tamamen rastgele orada bulunan biri. Mektuptan haberi yok.
    5. Issız Sahil'i gözetlemekle meşgul bir Xealsia; sadece gözetlemeyle yetinecek. Jean.
    6. Mektup aslında başka bir arkadaşına olduğu halde o mektubu alıp gelen bir öğrenci.
    7. Öğrencilerden birini takip eden bir profesör. Apollodoros Olvirsson
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alfonso Salmeron

Alfonso Salmeron

Lakap : Lider | Baş Hakim
Rp Sevgilisi : .
Mesaj Sayısı : 51
Kayıt tarihi : 05/03/12

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue99/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (99/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 6:10 am

Ben ya profesör olayım. Ya da arkadaşına gelen mektubu açan öğrenci.
http://cookieandmilkshake.tumblr.com/
Alyssha Cassidy Malfoy
Alyssha Cassidy Malfoy

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue100/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (100/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 6:11 am

Choose one. Razz
Jean

Jean

Rp Sevgilisi : Her erkeğin ilk aşkı annesidir. Benim sonuncu da o.
Mesaj Sayısı : 146
Kayıt tarihi : 10/03/12

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue95/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (95/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 7:12 am

Alyssha Cassidy Malfoy demiş ki:
5. Issız Sahil'i gözetlemekle meşgul bir Xealsia; sadece gözetlemeyle yetinecek.

Interview with the Vampire - Kurgu I 3208565561
Krystelle Bartoloměj
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Krystelle Bartoloměj

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue99/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (99/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 7:40 am

There's my favor Xealsia. Yep! Ekledim. What a Face
Jean

Jean

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue95/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (95/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 8:16 am

Interview with the Vampire - Kurgu I Jeremy32
[color=darkslategrey]

bu rengim. bu da ikonum.
Ee ne zaman başlıyoruz?
Alyssha Cassidy Malfoy
Alyssha Cassidy Malfoy

Özel
Rp Puanı:

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 7:50 pm

En az 5 kişi olduğunda. What a Face
Joachim Mons Henning

Joachim Mons Henning

Lakap : O kadar laubali olmayalım.
Rp Sevgilisi : Olmayacak değil.
Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 25/03/12

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue90/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (90/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 9:03 pm

Şimdi hangi yerler doldu? Bi' onun listesini yapalım.
Profesör Apollodoros Olvirsson
Gölge, Jean
Vampir Leydisi, Ophelia

Fatma, Aykut, Dizle'ye sor. Yaz geldi, hala yoklar Selin.
http://cookieandmilkshake.tumblr.com/
Maral Avakian

Maral Avakian

Lakap : Maral. Sadece Maral.
Rp Sevgilisi : Yalnız. Ezilgen.
Mesaj Sayısı : 178
Kayıt tarihi : 08/07/12

Özel
Rp Puanı:

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeSalı Tem. 10, 2012 9:17 pm

2. Xealsialardan habersiz, kendi hayatındaki büyük bir sırrın çözüleceğine inanan bir öğrenci. Meraklı, zeki.
Ah, Prim. Happy
Veradiscia Bratčikovaite
Veradiscia Bratčikovaite

Lakap : Vera
Rp Sevgilisi : Benim evet.
Mesaj Sayısı : 168
Kayıt tarihi : 03/09/11

Özel
Rp Puanı:

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeÇarş. Tem. 11, 2012 2:07 am

Alyssha Cassidy Malfoy demiş ki:
    3. Gölgeler hakkında önemli bir bilgi kazanacağına inanan, bu sırrı bilen nadir kişilerden biri. { Xealsialar hakkında yalnızca birkaç Hogwarts öğrencisi, Milites Solis, Bakanlık üst yetkilileri, profesörler bilgi sahibidir. Yani bu rütbelerden herhangi biri. }

Xaviera bebeğim.
Krystelle Bartoloměj
Krystelle Bartoloměj

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 529
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeÇarş. Tem. 11, 2012 2:41 am

Yep, beş kişiyiz. Diğer iki kısım boş, gelmek isteyen olursa gelebilir. Ben bu gece rpye başlayacağım, ilk rpde istediğiniz sırayla yazabilirsiniz. Sonra sıraya ayarlar, ona göre yazarız.
Amelia Bryssa Johnson

Amelia Bryssa Johnson

Lakap : Agucuk
Mesaj Sayısı : 28
Kayıt tarihi : 20/06/13

Özel
Rp Puanı:
Interview with the Vampire - Kurgu I Left_bar_bleue85/100Interview with the Vampire - Kurgu I Empty_bar_bleue  (85/100)

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeC.tesi Haz. 22, 2013 3:06 am

Şu bakanlıktaki yetkili kişi olabilir miyim? Interview with the Vampire - Kurgu I 1465605691
Jean

Jean

Özel
Rp Puanı:

MesajKonu: Geri: Interview with the Vampire - Kurgu I   Interview with the Vampire - Kurgu I Icon_minitimeC.tesi Haz. 22, 2013 4:36 am

Başlık açılmıştı aslında ama sırası gelen yazmadı falan filan kaldı öyle, https://whisperofdeath.yetkin-forum.com/t1851-interview-with-the-vampire hatırlattığın iyi oldu. Selin'le konuşun.

Interview with the Vampire - Kurgu I
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası